1. MsCraftShoppe ingin meminta kerjasama para pelanggan utk add mscraftshoppe@yahoo.com dlm list contact masing2 bagi menggelakkan email dr pihak kami masuk SPAM folder. Thanks

2. Order dan Penghantaran hanya dibuat utk: - Ready stock items - Sale Items - Felt 1/2 meter ke atas sahaja (jika ingin dptkan saiz lebih kecil boleh dapatkan terus melalui dealer mscrafts)


3. Kepada yang ingin membeli felt dlm kuantiti banyak dan perlu claim boleh request resit pembelian daripada MsCraftshoppe. Diharap dengan ini akan lebih memudahkan urusan pembelian anda. Terima kasih

3.01.2018

Senarai Dealer Felt MsCraftShoppe

Salam & Hye

Syukur alhamdulillah, perancangan utk mengambil dealer felt bagi MsCraftshoppe berjalan dengan lancar. Keputusan utk adakan dealer felt adalah utk menyenangkan Crafter Malaysia utk mendapatkan stok felt dengan kadar yang segera.

Kepada customer/crafter yang ingin mendapatkan stok felt dengan cepat boleh berurusan dengan dealer yang berdekatan dengan anda.



Berikut adalah Senarai Dealer Felt MsCraftShoppe:

Zon Utara:

Alor Setar ~ ADR'S

Penang - Zetinorani
Ipoh - Kami Craft

Manjung: Nana ~ BizdecottageShoppe



Zon Selatan:


Dira ~ NadiCraft (JB)

Ct Hajar ~ kiutmiutkraf (Mersing)


 
Zon Pantai Timur

SUS ~ SUS n d Felt Product (Kota Bharu Kelantan)

YanaCraft ~ Yana Craft (kuantan Pahang)

ShiedaCraft ~ fb atau cdCraft blog (kuantan Pahang)

Ima ~ UmmiUmmu Craft Booth (Kuantan Pahang)

FnH ~ FB fnh CraftCollection  (Machang/Kota Bharu kelantan)

MasCraftGarden ~ FB MasCraft Graden (Terengganu/Pahang)


Zon Pantai Barat:


Asheken ~ Felt Craft  (Klang/Bangi/kajang)


BPE ~ Button Planet Enterprise (Klang/Shah alam)


Annur ~ Budget Craft  (Melaka/pahang)

Ruby ~ UntukMuIbunda (Putrajaya)


Yuemiey ~ FB Yuemiey Craft (Gombak)


Ita ~  Ctcraft4u (Puncak alam)


Nurul ~ FB Nunu craft (Ampang/KL)


Intan ~ FB Felt Ilham Intan (Kuala selangor)



Note: Harga dan size Akma xtetapkan. Akma beri peluang kepada semua dealer utk marketkan felt dengan cara sendiri. Diharap tiada yang akan compare2kan harga antara dealer kerana setiap individu ada target market dan strategi masing-masing.

27 comments:

LIYANA NORDIN said...

salam kak area peneng dah ada dealer ker???kalo sy berminat berapa modalnya...pm saya kak nln_2009@yahoo.com

Hasilah said...

salam,nak jadi dealer macammana?saya kat Kota Warisan,Sepang, near klia n putrajaya.pls leave info about this matter 019-6585765(shila).tq.

ceQ`Julia said...

nice blog..

sayangku said...

mcm mana ye nk jd dealer? leh x bg info? emelkan ke rindu_cintamugurlz@yahoo.com

hasmiyah... said...

salam kak, saya nak jadi dealer mcm mana?email ke hasmiyah@gmail.com

afie said...

salam saya afie dari skudai johor. mcm mana nak jadi pengedar ye. blh tak bagi saya detail ASAP... email ke afiehassan@yahoo.com

IBU NADIA said...

assalam akak.. klu sy nk join jd dealer mcm mana cara dia? modal? email ke ruby_am05@yahoo.com

azleen said...

Salam. Saya nak tahu detail tuk dealer camner?Area KL dah ada?
afreena_lynn@yahoo.com
id: Azleen..
Terima kasih...

♥aQilah♥ said...

dealer untuk kedah xde ke??

zat said...

kalau sy beminat nk jadi dealer camne? sy di jitra kedah. email info boleh? email sy me_ezzatty93@yahoo.com

zat said...

akak email sy camne nak jadi delaer boleh?
email sy, me_ezzatty93@yahoo.com

zat said...

salam, akak nak jadi dealr camne? email sy caranya boleh? email sy, me_ezzatty93@yahoo.com

Sweet Lavender said...

Assalam... Mcm mana ye kalu berminat nak jadi dealer... Saya kat area Putrajaya. email saya ye... eaisya76@gmail.com (aisya).Tq.

Miss Perfect said...

salam... saya ada sent email untuk jadi dealer felt, boleh puan check kalau2 masuk spam box?

liyanafadila said...

salam kak, macam mn nak jadi dealer. sy kat kuala terengganu. pm sy boleh

liyanafadila@gmail.com

Kejora said...

salam...

sy nak jd pengedar kota damasara dan petaling jaya

ultra80 said...

salam..sy nak jd dealer.. area sabak bernam....email yusof.im@gmail.com
TQ :)

aisyah said...

salam kak..masih boleh jadi dealer x skang ni?

Atifah Zulkifle said...

salam. kenapa ya dealer dekat ipoh tu dah lama tk update blog? saya add facebook pun tk approve.

azleen said...

Salam. Saya nak tahu detail tuk dealer camner?Area Kuala pILAH dah ada?
afreena_lynn@yahoo.com
id: Azleen..
Terima kasih...

FaLya said...

Salam kak.. area Pasir Puteh, Kelantan tak ada ke?

Mynt Abdullah said...

Salam kak, nak jadi dealer macam mane ye? Saya berminat nak jdi dealer felt.. Email saya kak, mynt.abdullah@gmail.com

siti najihah said...

salamsis,sya nk jdi dealermcm manerr ye???please contact sya @ email:anak_juragan17@yahoo.com.my/sms ke no 013-6740450

HusMie said...

Saya nak jadi dealer Zon Utara (Taiping dan Gerik). Harap boleh contact saya (husmie@gmail.com)

Lynn Damya said...

Salam, owh xtau lah ada lg ke tak offer utk jd dealer ni, tp sy berminat dan nak tahu mcm mana cara2 dan berapa modal permulaanya..sy area kulai johor, tp akan stay di shah alam dlm next year..hrp sudi membantu ..boleh email sy di lynndamya@yahoo.com
terima kasih :D

Nor Delimaseri said...

Assalamualikum .... saya ingin tanya ada x jual kain felt saiz A4? Emel saya nordelimaseri@yahoo.co.uk/com

eika yasmi said...

Salam. Bleh sy tau alamat dealer fnh collection dan kedai sus yg dkt kota bharu kelantan tu? Klau bleh pm sy di eikayasmi@gmail.com